شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ
شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ

سالروز شهادت ابراهیم علیپور

سالروز شهادت شهید ابراهیم علیپور دشت بزرگ  از شهدای گرانقدر اسلام آباد را گرامی میداریم.

وصیتنامه شهید عزیز دشت بزرگ فرزند موسی

وصیتنامه شهید عزیز دشت بزرگ فرزند موسی 

بسم الله الرحمن الرحیم
و قاتلواهم حتى تکون فتنه.(بکشید آنان را تا دیگر فتنه نکنند).
وصیت نامه خود را با حمد و ستایش خداوند متعال و تبارک و تعالى اغاز میکنم . انسان موجودى است متولد میشود و رشد میکند و به حیات خود ادامه میدهد و سپس میمیرد . انسان خواه و ناخواه باید این جهان را ترک کند و به جهان آخرت سفر کند . در این صورت باید توشه آخرت را مهیا کند زیرا کتاب و حسابى است و در راه سفر خطرات زیادى او را تهدیدى میکند ، پس چه بهتر که در این جهان عمل خیر و شایسته انجام دهیم تا در راه سفر از خطراتى که ما را تهدید میکنند به آسانى بگذریم تا در این جهان به درجه قرب و کمال واقعى انسانیت برسیم تا چنانچه اگر خواستیم این جهان را ترک کنیم با خاطری آسوده از نتیجه اعمال خویش با توجه به این حدیث پیامبر که میفرماید:(الدنیا مزرعه الاخره) یعنى دنیا مزرعه آخرت است و هر چیز را در این جهان بکاریم در جهان آخرت برداشت میکنیم ، این جهان فانى را ترک کنیم .
( روزى باید از این دنیا رفت چه با ذلت و چه با افتخار پس بگذار با افتخار برویم . پدر و مادر گرامى اگر چنانچه از من بدى و یا کارى ز من سر زده باشد که مایه ناراحتى شما گشته است مرا اول به بزرگى خداى تبارک و تعالى و بعد به بزرگى خودتان مرا ببخشید . اگر من شهید شدم و خدا این افتخار بزرگ را نصیب من کرد ، دوست دارم قبر مرا در کنار قبر برادر شهیدم غلامعباس دشت بزرگ دفن کنید . والسلام .
(خدایا خدایا تا انقلاب مهدى حتى کنار مهدى خمینى را نگهدار)
(دوست دارم خدا مرا نیامرزیده از این دنیا نبرد)
مادر جان تو را به خداى بزرگ قسمت میدهم که مرا ببخشى زیرا در آن جهان اولین چیزى که مى‌پرسند در مورد والدین است. مادر جان مبادا در فراغ من سوگوارى کنى و بر سر و صورت خود بزنى ، مبادا لباس سیاه بپوشى ، چون این عمل شما موجب خوشحال دشمنان اسلام میباشد .
اگر من شهید شدم دوست دارم پنجشنبه شب در خانه ما دعاى کمیل برگزار کنى . مبادا از یاد فقرا غافل شوید چون خدا هر کس را که از دیگر برادران و خواهران مسلمان خود غافل شوند دوست ندارد و دست تو و پدرم را میبوسم و بر این بوسه افتخار میکنم. از دور دعاگوى شما هستم. از دوستان و آشنایان تقاضاى مغفرت و بخشش طلب کنید تا خدا هم مر ببخشد . مادر جان من تقریبا دو ماه روزه مغروض هستم ، خواهشمندم اگر توانستى کفاره آنان را داده و یا به جاى آنان براى من روزه بگیرى.
مادر جان مرا در نمازها و دعاهایت دعا و یاد کن و از خدا براى من طلب مغفرت بنما تا شاید خداى بزرگ مرا به بزرگوارى خودش ببخشد . دیگر عرضى ندارم. والسلام
عزیز دشت‌بزرگ(فرزند موسی)

سالروز شهادت شهید محمد قطب الدین

سالروز شهادت شهید محمد قطب الدین از شهدای گرانقدر اسلام آباد را گرامی میداریم.