شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ
شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ

فرم خاطرات شهدای دشت بزرگ

فرم خاطرات شهدای دشت بزرگ طراحی و چاپ گردید،کسانیکه از شهدای گرانقدر دشت بزرگ خاطراتی دارند فرم مذکور را از ستاد یادواره دریافت و پس از تکمیل در اختیار ستاد قرار دهند. با تشکر (ستاد بزرگداشت شهدای دشت بزرگ)

جلسه ستاد یادواره شهدای دشت بزرگ

در مورخه 18/9/1392 جلسه ستاد یادواره شهدای دشت بزرگ با حضور تعدای از دشت بزرگیهای مقیم اهواز ، تشکیل و در خصوص مکان و زمان یادواره و همچنین کمیته های ستاد ،بحث و تبادل نظر  شد .

طرح گردآوری آثار شهدای دشت بزرگ

 با توجه به برگزاری «چهارمین یادواره شهدای دشت بزرگ »در زمستان 1392 در اهواز.طرح جمع آوری آثار شهدای دشت بزرگ آغاز گردید. لذا کسانیکه از این عزیزان مدارکی شامل وصیت نامه ،زندگی نامه ،عکس ،دست نوشته ،فیلم یا صدای ضبط شده ...در دست دارند جهت بهره برداری ارسال نمایند. یا از طریق ذیل با ما در ارتباط باشند باتشکر.ستاد یادواره شهدای دشت بزرگ.   

 www.dashtebozorg.sub.ir     www.laleha.sub.ir        nghotbizadeh@yahoo.com      nghotbizadeh@mehr.ir 

SMS:30002515700700



چهارمین یادواره شهدای دشت بزرگ

چهارمین یادواره شهدای دشت بزرگ 

با توجه به برگزاری چهارمین یادواره شهدای دشت بزرگ در زمستان امسال در اهواز،از کلیه خانواده شهدا و دیگر دوستان که از شهدای گرانقدر دشت بزرگ آثاری دارند از طریق سامانه پیامک و یا ایمیل با ما همکاری نمایند. 

(ستاد برگزاری یادواره شهدای دشت بزرگ)  

SMS   : 

 30002515700700   

EMAIL: nghotbizadeh@mehr.ir

دعوت به همکاری یاواره شهدای دشت بزرگ

با توجه به برگزاری چهارمین یادواره شهدای دشت بزرگ در زمستان امسال ،از افرای که آمادگی همکاری دارند دعوت به عمل میاید لذا اسامی خود را اعلام تا اقدامات لازم صورت پذیرد. (ستاد برگزاری یادواره شهدای دشت بزرگ)