شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ
شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ

شهدا مارا ببخشید


خدا نکند که بخواهیم از سرخی خون شهیدانمان

تالارها را رنگین کنیم

شهدا مارا بخاطر همه چیز.....

ببخشید 

 

http://www.laleha.sub.ir/

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام آقا نادر دوست عزیز
من هم از شما تشکر می کنم
دوست عزیز شماهم وبلاگ قشنگی دارید . دوست عزیز یکی از شهدای مسجد ماهم شهید عزیز دشت بزرگ از شهدای روستای دشت بزرگ می باشد . در مسجد ما دوستان دشت بزرگی زیاد هستند . چنانچه امر ی داشتید ِ از جمله وصیت نامه شهدا و خاطرات شهدا و عکس شهدا من در خدمت شما هستم . آقای قطبی زاده - موسی نور - انشالله خداوند شما را با شهدا محشور نمائید . برای ماهم دعا کنید .

عطرگل یاس 4 خرداد 1389 ساعت 10:11 http://hefa.mihanblog.com

سلام خدا قوت دست مریزاد وبلاگ عالی دارید استفاده کردم...
" به روی دفتر دلم نوشته بود یک شهید
برای خاطر خدا شما ادامه ام دهید
"فطرس : التماس دعای فرج و شهادت"
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد