شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ
شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ

وصیت نامه شهید حسن اسکندری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم یا ایها الذین امنوا کونوا قوامین بالقسط

با سلام ودورد فراوان به پیشگاه ولی عصر ارواحی فداه ودورد بیکران برنائب آن حضرت   ، حضرت امام خمینی وامت قهرمان وشهید پرور نکاتی را به عنوان وصیت نامه متذکر می شوم باشد که مسئولیت خود را از جهت باقی گذاشتن وصیت انجام داده باشم .    

 در اول از زحمات ورنجهای پدر ومادر عزیز که سهم بزرگی در تربیت من داشته اند قدر دانی می کنم وامیدوارم خطاهای مرا ببخشند ودر مرگ من حزن واندوه به خود راه ندهند زیرا که خوشحالی دارد که فرد امانت خود را به صاحب امانت باز گرداند . واگر هم گریه وزاری کنند اشکهای آنان چونان سیلی پر خروش باشد وهرزگان زمین را غرق کند به امت قهرمان وصیت دارم که دعاها این اسلحهای مؤمنین به خدا را کنار نگذارند ودر دعا فرج آقا امام زمان (عج) وطول عمر امام خمینی این رهبری عالیقدر جهان اسلام وپیروزی اسلام را در سراسر گیتی از خداوند متعال بخواهند.   

  خواهران عزیزرا به حفظ جحاب وپیروزی از فرامین امام امت واحترام به پدر ومادر وصیت می کنم .  در پایان مقدار اسباب واثاثیه ولباسی که در منزل دارم تحویل خانواده ام است وهر کاری را که صلاح باشد با آنها بکنید . پیروزی وتوفیق تمام امت اسلامی ایران را از خدا خواهانم.

حسن اسکندری  

سامانه پیامک :  30002515700700

نظرات 1 + ارسال نظر

فرمانده شهید حسن اسکندری فرزند مرحوم عبدالله فرمانده اینجانب بود بسیار متواضع و آرام بود آرامشی در درون جنگ و دفاع مقدس و این حاکی از ایمان والای او بود یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد