شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ
شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ

وصیت نامه شهید احمد قطب الدین

 

وصیت نامه شهید احمد قطب الدین  

تاریخ شهادت 1/1/1361 

عملیات فتح المبین ،منطقه دشت عباس 

 

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا" بل احیاء عند ربهم یرزقون 

با درود و سلام فراوان به رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و درود و سلام بی پایان به مجروحان،معلولان و شهیدان از کربلای هابیل تا کربلای حسینی و از کربلای حسینی تا کربلای خمینی .پدر و مادر گرامی به چه چیزی می اندیشید به برگشتنم یا به شهادتم،آری پدر و مادر عزیز، یاران همه رفتند ،مالها دادند،جانها فدا کردند،خونها بر زمین ریختند و کربلاها را بوجود آوردند اما ما ماندیم که باید رهرو راه آنها باشیم ولی با این همه خونریزی من چگونه میتوانم برگردم ،آری من نمی آیم ،من میروم تا خصم خدا این آمریکای جنایتکار را چه با سرنیزه و چه با خونم آنرا از سرزمین پاک و خونین ایران بیرون کنم ، مادر ،حسین علیه السلام فریاد زد هل من ناصر ینصرنی فکر می کنید من چگونه میتوانم آن را بی یار و یاور بگذارم به خدا قسم مادر آنقدر می روم ،آنقدر میجنگم و آنقدر نابود می کنم خصم را تا خونم فی سبیل الله بر زمین بریزم ،برادران بیدارتر شوید چرا به بهشت شهدا سر نمی زنید و چرا فکر نمی کنید اینهایی که به خون خود غلتیده اند دلیلش چیست ،چرا به جبهه نمی آیید و جنایات صدام را بنگرید؟ آری برادران دعا کنید برعمر رهبر انقلاب ،دعا کنید بر فرج حضرت ولی عصر (عج) و گریه کنید برای ترس از خدا . پس از شهادتم هنگام دفن مشتم را گره کنید و چشمانم را باز بگذارید و پرچم سبزی بر درب منزلمان نصب کنید. آری افضل است شهادت از همه چیزها . السلام علیکم و رحمت الله و بر کاته  .احمد قطب الدین

www.laleha.sub.ir 

سامانه پیامک : 30002515700700

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد