شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ
شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ

وصیت نامه شهید محمود مراد اسکندری

وصیتنامه:

                                                    بسم الله الرحمن الرحیم
آنان که در راه خدا پیکار مى‌کنند جهاد مى‌کنند کشته مى‌شوند مپندارید که مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد خداى خود پیکار مى‌خورند. و درختان انقلاب را بارور مى‌کنند شهیدان انقلاب اسلامیمان در آسمان انقلاب سرخمان درخشندگى مى‌کنند. و با این درخشندگى تاریکیهاى انقلاب را روشنى مى‌بخشند.
من محمود اسکندرى فرزند خداکرم که اکنون این نوار را مى‌گویم و صدایم به سمع شما میرسد آنرا نگهدارى کرده‌ام و بعد از من شما بشنوید و بدانید که من هم راه حسین را انتخاب کردم من هم حسین بن على را بیاد مى‌آورم من هم مى‌خواهم همچون حسین در برابر حکومت یزیدیان نه بگویم. من هم فرمان رهبرم نایب الامام خمینى را لبیک گفتم من هم مى‌خواهم طاغوتیها و چپى و چپ نماها مى‌خواهم که همه را با قطره‌اى از خونم ضربه‌اى خشمگین کنم و برایشان ثابت کنم که قطره قطره خون ما بیاد حسین و برا ى حسین و براى نهضت حسین و اسلام. اگر بریزد مایه خوشحالى ما و مایه تأسف شماست. مى‌خواهم اگر کسى نوار مرا گوش کرد و بداند که این نوار را با آگاهى کامل و با اطمینان و با عشق علاقه‌اى که به حسین‌بن‌على دارم و با عشق و علاقه‌اى که به میعادگاه اسلامیمان دارم پر کرده‌ام. هر چه دارم در این زمانه در اختیار مادرم، لباسهایم در اختیار برادرانم اگر یک چیز به من تعلق مى‌گیرد مال مادرم است. چون مى‌دانم که مادرم هم یک پدر بود و هم یک مادر. زندگى را با آنچه است دوست دارم اما با آن وداع مى‌کنم این دنیا خالى است این دنیا تمام شدنى است اما آخرت است که تمام شدنى نیست و همیشه باقى است. دنیایى که انبیاء و معصومین. اجداد ما وفا نکرد چگونه بما وفا مى‌کند دنیا مزرعه‌اى براى آخرت. این پیغمبر ما حضرت محمد(ص) فرمود او را اطاعت مى‌کنیم. در حال حاضر وضو گرفته‌ام و مى‌دانم که بدنم پاک و مطهر است. مى‌دانم که قلبم مى‌خواهد پاک باشد.
اما از بس این زمانه ناروها دیده و از بس در این زمانه ظلم‌ها را دیده نمى‌تواند پاک و بى‌آلایش باشد. من
تاکنون عاشق نشده‌ام و عشق را دیوانگى مى‌بینم و به عقیده من عشق چیز مسخره‌اى است. اگر کسى قصد ازدواج کرد بهتر است دخترى مسلمان و مؤمن که او هم راضى باشد براى زندگى انتخاب کند. ما بدنیا آمدیم و از این دنیا هم مى‌روم اما آنچه ماند عمل ماست هر چه جمع کنیم مال این دنیاست و دنیاى اصلى هیچ پولى احتیاجى ندارد جز عمل صالح حى على خیرالعمل خداى پروردگار تو مرا آفریدى این بیناى بینایان اى روشنگر روشنگران اى داناى دانایان اى خوب خوبان اى پاک پاکان اى مطهر مطهران.
اى عقل کل اى آفریدگار تمام پدیده‌ها اى نام تو بهترین نامها اى تو که محمد(ص) را با قرآنش به بندگان معرفى کردى اى تو که شیطان را به بندگان معرفى کردى ما را از عذاب آخرت برهان و ما را در آخرت با محمد(ص) با على(ع) و با حسین(ع) و با شهیدان محشور بفرما.
خدایا نمى‌دانم بعد از من چه کسى این نوار را گوش مى‌کند اما هر کسى که این نوار را گوش مى‌کند قسمش مى‌دهم به پاکى پاکان به آیه‌هاى قرآن که به ریش من نخندد زیرا این نوار را از روى آگاهى گفته‌ام نمى‌دانم کى بر زمین مى‌خورم نمى‌دانم موقع من کى مى‌رسد. اما هرگاه که برسد ما مشتاقیم. مرگ در رختخواب براى من ننگ است. دوست دارم شهید بشوم. چون مى‌دانم که شهید قلب تاریخ است. هفتاد و دو تن در صحراى کربلا شهید شدند. هزاران نفر در انقلاب اسلامیمان شهید شدند دوست دارم من هم شهید شوم.
شهید راه اسلام(انالله و انا الیه راجعون)  باز هم مى‌گویم که از همه شما معذرت مى‌خواهم که قبل از شهادت نتوانستم با شما خداحافظى کنم. اما بدانید که من شهادت را مى‌پذیرم. و امیدوارم همه شماها که این نوار را گوش مى‌کنید. بدانید که شهادت چیز مهمى است و چه شیرین است از قرآن دستور مى‌گیریم. آیا پیامبران را فراموش نمى‌کنیم. و گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) هستم. این را بدانید آن کس را که خواستم پیدا کرده‌ام. اما خجالت مى‌کشم به مادرم و یا کسى بگویم که او را دوست دارم. نقشه‌هاى خوبى دارم. اما مى‌دانم که این نقشه‌ها بدرد نمى‌خورد. مى‌دانم که این دنیا بدرد نمى‌خورد مى‌دانم که زن شریک زندگى است. اما من  شهادت را بر زندگى ترجیح مى‌دهم من زندگى ابدى را انتخاب مى‌کنم بهر جهت شاید روزى توانستم ازدواج کنم اگر تا آن روز شهید نشدم. و ازدواج کردم مى‌خواهد که اگر فرزندى از من عمل آمد نامش را از نام امامان باشد. 

http://www.dashtebozorg.sub.ir 

سامانه پیامک :  3002515700700

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا مراداسکندری 13 دی 1391 ساعت 14:18

سلام
با خواندن وصیت نامه شهید محمود مراداسکندری ، احساس غرور
می کنم، احساس سرافرازی و سربلندی می کنم، و از همه کسانی که در جمع آوری این وصایا تلاش کردند سپاس گذارم.

"این دنیا خالى است این دنیا تمام شدنى است اما آخرت است که تمام شدنى نیست و همیشه باقى است."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد