شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ
شهدای دشت بزرگ

شهدای دشت بزرگ

معرفی شهدای گرانقدر دشت بزرگ

وصیت نامه شهید سعید دشت بزرگ

          

وصیت نامه:

بسم الله الرحمن الرحیم                                                                                       

 با درود به رهبر انقلاب اسلامى ایران، امام خمینى و با سلام به ملت غیور پرور ایران و به نام الله و رزمندگان اسلام ، سلام عرض میکنم:
بنام الله پاسدار حرمت خـون شـهیدان و بـه نـام حـسین یـاور شـهیدان، بـار خـدایا ایـن وصیت نامه را زمانى مى‌نویسم که در حال خدمت مقدس سربازى هستم و تمام وجود من غرق در گناه شده و آنقدر گناهکار و معصیت‌کار هستم که اگر قلب مرا بشکافند لکه‌اى سیاه در آن مى بینند که نشانگر گناهان کبیره‌اى است که من در حال زنده بودن انجام میدادم و حال از خدا طلب بخشش میکنم . هر چنان که قابل بخشش نیستم ، بار خدایا اگر من تابحال خلافى به دیگران چه دوست و آشنایان کردم مرا ببخشند چون من گناهکار هستم و اگر قرار شود که آنها هم مرا نبخشند من با مصیبت و گناه از بین میروم و نزد انبیاء باید جوابگو باشم و اگر کسى از من طلبى دارد از خانواده‌ام طلب کنید و اگر چیزى از دیگران میخواهم به خودش میبخشم و هر مقدار چیزى را که دارم به مادر خود میبخشم: کلا هر چیزى که میخواهد باشد. اما پیامى از من گناهکار به ملت غیور پرور، هر آنچه که من کوچکتر از آن هستم که پیامى به ملت بدهم ولى به هر حال است از خواهران میخواهم حجاب اسلامى خود را رعایت کنند و براى برادران سرمشق باشند و بار خدایا اگر در نمازهاى کوتاهى کردم مرا ببخشى و از خانواده خود میخواهم که نمازهاى عقب افتاده من را بخوانند و از خواهر و برادرانم طلب بخشش میکنم . و لاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. با درود به روان پاک شهید. و من الله التوفیق .
خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار
ما مثل امام حسین(ع) در جنگ وارد شدیم و مثل امام حسین(ع) باید به شهادت برسیم (امام خمینى)
سعید دشت‌بزرگ   http://www.dashtebozorg.sub.ir 

سامانه پیامک :30002515700700 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد